ח"כ סעדה: "לעשות הכל שלא ללכת לבחירות"

מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ סעדה: "לעשות הכל שלא ללכת לבחירות"

ח"כ משה סעדה לדוד חכם ב'קול חי': "את רוח הרפורמה אי אפשר לעצור. נגשים אותה, אבל בהסכמה רחבה. כמו שהציבור התפכח מהאירוע מול הפלסטינים, אני חושב שהציבור מתפכח גם מול פסק הדין הזה"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ משה סעדה (הליכוד), שוחח עם דוד חכם במהדורת הבוקר (שלישי) ותקף בחריפות את פסיקת בית המשפט העליון בנושא הסבירות. "כמה אפשר להיות מנותקים? מיטב בנינו נלחמים ואחד הדברים שהכי חשובים להם זה האחדות, בזמן הזה בית המשפט אץ להגן על מעמדו שלו וביצור כוחו".

סעדה הוסיף: "השופטת ענת ברון משווה בין הסכנה מחוץ ל'סכנה מבית'. איך אפשר להשוות בין הטבח הנורא הזה להלכת הסבירות? האם שבעת השופטים שחשבו אחרת ממנה מסכנים באופן קיומי את מדינת ישראל? גם העיתוי מראה על הניתוק. זו החלטה לא נכונה, לא מקצועית, בניגוד עניינים. בית המשפט היה צריך להיות המבוגר האחראי". 

הוא הבהיר כי: "את רוח הרפורמה אי אפשר לעצור. עוד נגשים אותה, אבל בהסכמה רחבה. כמו שהציבור התפכח מהאירוע מול הפלסטינאים, אני חושב שהציבור מתפכח גם מול פסק הדין הזה".

בחירות אחרי המלחמה? "אני לא חושב שנלך לבחירות. צריך לעשות הכל כדי שלא. נבחרנו רק לפני שנה ומשהו להגשים את האידיאולוגיה שלנו".



0 תגובות